آشپزی

طرز تهیه کوکو سبزی

طرز تهیه کوو سبزی

طرز تهیه کوکو سبزی :

کوکو سبزی یکی از پر طرفدار ترین غذاهای ما ایرانی ها به شمار می‌آید و به دلیل مفید بودن این غذا گزینه مناسبی برای هر سفره می باشد ، در ادامه مطلب با طرز تهیه کوکو سبزی ایرانی اصیل آشنا خواهیم .شد . آنیتاسو بزرگترین مرجع فروش آنلاین سبزی به روز ترین روش های پخت را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کند 

طرز تهیه کوکو سبزی

مواد لازم برای کوکوسبزی :

  • سبزی
  • پیاز
  • ادویه جات به مقدار لازم (فلفل، زردچوبه )
  • گردو
  • آبلیمو
  • تخم مرغ

 

آشنایی با طرز تهیه پخت کوکو سبزی

سبزی کوکو خریداری شده را پس از شستشو (البته سبزی های آنیتاسو همگی قبل از ارسال شسته و ضد عفونی می گردند با تمام مواد بالا مخلوط کنید و کامل آن را هم بزنید تا غلظت آن به حد قابل قبولی برسد . پس از هم زدن و مخلوط کردن باهم ماهیتابه ای بردارید . روغن درونش بریزید و صبر کنید تا روغن داغ شود . سپس موارد را در داخل ماهیتابه به صورت یکسان میریزیم و پخش می کنیم و دری رو ماهیتابه می گذاریم تا با حرارت کم بپزد .و در انتخای پخت کوکو سبزی مقدار خیلی کمی هم آبلیمو به آن اضافه می کنیم تا طعم و عطر خوبی به خود بگیرد .

سپس برای تزئین و زیبا کردن کوکو سبزی تان می توانید از زرشک و گردو در کنار آن استفاده کنید تا شکل زیبا و قشنگی به خودش بگیرد .

آموزش پخت کوکو سبزی

نکات مهم :

هر چند وقت یه بار کوکو را این رو اون رو کنید تا دو طرف کامل پخته شود . بهتر است تا با حرارت ملایم و با زمان زیاد کوکو پخته شود تا قشنگ مغز پخت شود . انتخاب نوع سبزی و سبزی با کیفیت هم .خیلی در پخت کوکو سبزی شما موثر می باشد 

اگر نکته ای برای طرز پخت کوکو سبزی دارید در بخش کامنت ها مارا مطلع نمائید .

روش مصرف کوکوسبزی:

این غذای محبوب ایرانی به همراه برنج و ماست ترکیب بسیار خوبی را دارد و همچنان می تونید در کنار گوجه فرنگی و نان و خیارشور ترکیب فوق العاده خوشمزه ای را به شما می دهد که این نوع غذا با توجه به سبک بودنش در هنگام شام بیشتر توصیه می گردد .

مواد لازم برای تهیه کوکو سبزی؟

سبزی کوکو ، پیاز ، نمک ، زردچوبه ، آبلیمو گردو ، تخم مرغ پخت کوکو سبزی

زمان پخت کوکو سبزی چقدر است؟

زمان پخت برای کوکو سبزی بین 30 الی 55 دقیقه می باشد .

سبزی کوکو از کجا بخرم ؟

شرکت آنیتاسو بزرگترین تولید کننده سبزیحات تازه انواع سبزیجات را با بسته بندی  MAPو با بالاترین کیفیت ممکنه و کاملا ضد عفونی شده و شسته شده خدمت شما عزیزان فراهم می کند و می توانید با  مراجعه به فروشگاه آنلاین سبزی آنیتاسو به صورت آنلاین و با ارسال رایگان خریدتان را انجام دهید .