آشپزی

لیست سبزی های کم کالری برای کاهش وزن

سبزی کم کالری

لیست سبزی های کم کالری برای کاهش وزن

، بدون شک استفاده از سبزیجات تازه یکی از مهم ترین ارکان حفظ سلامت و طراوت هر فردی می باشد و به همین دلیل و سودمندی های زیاد این مسئله و خرید آنلاین سبزی  همواره مورد توجه مشتریان عزیز قرار کرفته است  در ادامه مطلب جدول کالری سبزیجات تازه و لیست سبزی های کم کالری برای کاهش وزن را معرفی خواهیم کرد که در کاهش وزن با رژیم غذایی تائیر دارد .سبزیجات معمولا دارای کالری کمی می باشند و در عوض آن مقدار زیادی پروتئین و آنتی اکسیدان هایی دارند که باعث دفع سموم وارد شده به بدن خواهند شد .

لیست سبزی های کم کالری : 

1-شاهی : 

یکی از محبوب ترین سبزی های کم کالری و خوشمزه  سبزی شاهی  که در سبزی خوردن موجود می باشد  این سبزی حاوی 4 کالری در هر فنجان و 11 کالری در هر 100 گرم می باشد ، این سبزی به دلیل داشتن کالری کم تاثیر زیادی در کاهش وزن با رژیم غذایی دارد .

2- کاهو رسمی :

کاهو رسمی حاوی 5 کالری در در هر کاپ می باشد و همچنین در مقدار هر 100 گرم 15 کالری می باشد که در سالاد های ایرانی نیز کاربرد فراوانی دارد .

3- روکولا آرگولا: 

روکولا در هر فنجان حاوی 5 کالری می باشد و به ازاری100 گرم 25 کالری در درون خود دارد و به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین های مختلف می تواند گزینه خوبی برای کاهش وزن با رژیم غذایی باشد .

کالری روکولا

کالری روکولا

4- کرفس:

کرفس در هر فنجان حاوی 16 کالری می باشد و به ازای هر  100 گرم20  کالری در درون خود دارد ،

 

لیست سبزی های کم کالری

5- کلم:

کلم در هر فنجان حاوی 22 کالری  می باشد و به ازای هر  100 گرم25  کالری در درون خود دارد و غذایی مناسب برای کاهش وزن نیز به حساب می آید . 

 

6- سوئیس چارد :

سوئیس چارد در هر فنجان خوردنی حاوی 20 کالری و در هر 100 گرم نیز حاوی 35 کالری نیز می باشد .

7- اسفناج  :

اسفناج حاوی 41 کالری در هر فنجان و 22 کالری در هر 100 گرم نیز می باشد و به دلیل داشتن آهن درون خود بسیار مفید می باشد .